oktober 2010

Søndag...

I dag har jeg hatt fri, så i går kveld bestemte jeg meg for å komme meg litt ut av huset.Spesielt fordi jeg ikke hadde så mange muligheter for middag til i kveld og i morgen.Heldigvis spilte Damien...

Familien min!

Jeg har alt en jente kan ønske seg! Jeg har verdens beste familie! Her er en post dedikert til dere alle sammen: Mamma: Du er best! Du stiller alltid opp for meg, uansett hva!Det hender vi krangle...

Varmt, og snart november... (dag 8)

I dag tidlig våknet jeg av at jeg hadde fått besøk:Det var litt koselig å se wallabees uten å oppsøke dem, haha. Jeg måtte jo nesten gi dem litt brød, når de hadde hoppet hele veien opp bakken her!...

Agurker, frosker og Boots i badekar...

I dag våknet jeg 20minutterr før vekkerklokka ringte, så jeg bestemte meg for å ta en rolig morgen. Jeg sto opp og lagde kaffe, mens jeg nøt soloppgangen over havet.Det er fortsatt litt sært at sol...

Alene med Boots (dag 6)

I dag jobbet jeg på agurkfarmen fra 7am-3pm. Det er utrolig slitsomt, men jeg elsker følelsen av å komme hjem helt utslitt! Det er så deilig å ha gjort noe konstruktivt med dagen min! Geoff og Rob...

Agurkpakking! (dag 5)

I dag har jeg pakket agurker. Det er slitsomt, men gøy i grunn.Alle agurkene plukkes først, og så sendes de inn til oss, og vi pakker de som ser bra ut i esker.De må være ganske perfekte for å bli ...

Min dag i bilder (dag 4)

Her kommer min dag i bilder:Jeg måtte re senga fordi jeg dro fra Peter i dag. Johannes var fornøyd;)Hylla mi er et eneste rot, haha.Etter å ha redd sengen, pakket jeg kofferten:) Fikk akkurat plass...

Å vente.

Jeg hater å reise sent på ettermiddagen. Det gir deg en hel dag med venting, hvor du ikke kan gjøre annet fornuftig enn å rydde og pakke. Jeg er ferdig pakket, jeg har støvsugd huset og vasket kjøk...

Mitt lille frokost innlegg (dag 3)

Må bare poste et bilde av frokosten min, for jeg er stolt over at jeg faktisk laget ordentlig frokost, selv om jeg måtte stå opp kl.6 pga timeplanen min:Egg og bacon toast og kaffe<3 Mmm<3 E...

Dagens boktips!

"The Guardian" av Nicholas Sparks, er en nydelig historie om hvordan livet går videre etter at din soulmate dør. Litt som "P.S. I Love You" (Cecelia Ahern) - som også anbefales!! Jeg elsker denne ...

Lyn og torden... (dag 2)

I dag var det nydelig vær da jeg våknet! Solen skinte og det var deilig og varmt ute.Vi var fire timer på stranden i dag med jet ski utleie, og så begynte skyene å rulle innover stranden.Kjedelig i...

Meg også!!!

Siden det er blitt trend å bruke "30 days challenge" så skal jeg prøve den jeg også! :) 01 - A photo of you, taken today and the outfit you wore today. 02 - What's in your bag? 03 - A photo of y...

STOR edderkopp!

Bare et kjapt innlegg her. Tidligere i dag forstyrret denne: ...morgen kaffen og frokosten min...Den var litt for stor til at jeg i det hele tatt kunne tenke på å drepe den, så jeg lot den være i v...

God natt :)

Et kjapt innlegg før jeg legger meg, bare så folk -spesielt mamma og tante- vet at jeg fortsatt lever;) Det har ikke skjedd så mye i dag. Jeg har vakset hos Posh og Grant i dag også, og vi begynne...

Kenguru!

I dag tok jeg endelig med meg kameraet på biltur. Vi kjørte til Woolgoolga (morsomt navn i grunn) for å hente en jet ski, før vi kjørte rundt i byen for å kikke på dyrelivet: PappegøyerFruktflagge...

Banana Bread and Banana Coast!

Ja da, så var dagen her hvor jeg til slutt måtte gi etter og lage banana bread in the banana state.Det hadde ikke vært så ille om ikke "The Wiggles" hadde den dumme sangen sin. Hvis jeg bare ikke h...

Solbrent... :(

I går var en fantastisk dag! Jeg hadde det kjempefint! Vi sto opp 6.15 og hadde 5minutter på å gjøre oss klare, - Peter hadde glemt å sette på vekkerklokka - før vi kjørte ned på stranden.Peter sk...

Australia = store insekter...

I dag startet vi dagen med en ny tandemsykkeltur. Jeg har syklet over 40km på under 24 timer...I morgen skal jeg ikke sykle! Man blir støl i baken av å sitte så lenge på et sykkelsete... ^^ Vi kjø...

Første dag i Coffs!

Først vil jeg poste de få bildene jeg tok på bussturen min i går: BrisbaneMer BrisbaneBussentralen i BrisbaneLikte mennene på taket ;) Lilla tre! De er utrolig fine, og de er over alt her! (Dette ...

Coffs Harbour

Hei alle sammen!Skriver kort for å informere om at jeg trygt har ankommet mitt nye hjem.Bussturen var LANG! Men det gikk relativt fort når jeg tenker tilbake på det, haha.Sov ikke så mye, og den ny...

Venter...

Så kjedelig det er å vente på å dra... Uansett hvor god tid man har, så er reisedagen utrolig kjedelig!Man kan ikke begynne på noe som helst, for man tenker hele tiden på at det snart er tid for å ...

Siste kveld i Airlie :(

Da var siste kveld i Airlie over.Det er trist i grunn.Dagen i dag har gått med til å pakke, handle vann til bussturen og selvfølgelig ta farvel med alle vennene mine!Det har vært vanskelig, spesiel...

Siste søndag i Airlie Beach :(

Kjære tante Maria, her kommer bloggen jeg lovet;) De siste dagene har vært travle. Jeg har hatt en del ting å fikse før jeg drar fra Airlie, og det er overraskende mange å ta farvel meg. Jeg håper...

Bilder fra Great Barrier Reef!

Great Barrier Reef var fantastisk! Jeg hadde en helt utrolig dag!Jeg - som er redd for fisker - snorklet faktisk! Den ene fisken var kjempestor!Han kom helt bort og hilste på mange av de som dykket...

Helikoptertur over Great Barrier Reef!

Jeg har hatt en fantastisk dag i dag!Møtte mange hyggelige mennesker på båten til GBR, og jeg har gjort ting jeg aldri trodde jeg skulle klare!Helikoptertur og snorkling med ikke bra fisk, men STOR...

Trøtt!

I dag er det Eva og Terrys bryllupsdag, hurra! <3Jeg vasket hele huset i dag, for å overraske siden jeg ikke fikk kjøpt noen gave. Men jeg kjøpte kake da;)Så da ble det is og kake etter middag:)...

Siste uke i Airlie Beach!

Ja da er jeg inne i den siste uka i Airlie Beach.Det er litt rart, når dette har vært hjemmet mitt i over 2mnd, men det blir spennende å legge ut på en ny reise!Det føles ut som denne uken er ferie...

Bilder!

Nå har jeg vært her 2mnd, og Lanie og Steve har ikke tatt meg med ut av Airlie en eneste gang - bortsett fra dagsturen til Daydream. Så Eva og Terry har tatt meg med på steder i nærheten som er ver...

Sparket ut...

Etter en krangel mellom meg og Lanie, bor jeg ikke lenger hos dem.Jeg har det fint, og har funnet et nytt sted å bo. Eva og Terry som jeg møtte i kirken har latt meg bo hos dem til det er tid for ...