oktober 2010

Sndag...

I dag har jeg hatt fri, s i gr kveld bestemte jeg meg for komme meg litt ut av huset.Spesielt fordi jeg ikke hadde s mange muligheter for middag til i kveld og i morgen.Heldigvis spilte Damien...

Familien min!

Jeg har alt en jente kan nske seg! Jeg har verdens beste familie! Her er en post dedikert til dere alle sammen: Mamma: Du er best! Du stiller alltid opp for meg, uansett hva!Det hender vi krangle...

Varmt, og snart november... (dag 8)

I dag tidlig vknet jeg av at jeg hadde ftt besk:Det var litt koselig se wallabees uten oppske dem, haha. Jeg mtte jo nesten gi dem litt brd, nr de hadde hoppet hele veien opp bakken her!...

Agurker, frosker og Boots i badekar...

I dag vknet jeg 20minutterr fr vekkerklokka ringte, s jeg bestemte meg for ta en rolig morgen. Jeg sto opp og lagde kaffe, mens jeg nt soloppgangen over havet.Det er fortsatt litt srt at sol...

Alene med Boots (dag 6)

I dag jobbet jeg p agurkfarmen fra 7am-3pm. Det er utrolig slitsomt, men jeg elsker flelsen av komme hjem helt utslitt! Det er s deilig ha gjort noe konstruktivt med dagen min! Geoff og Rob...

Agurkpakking! (dag 5)

I dag har jeg pakket agurker. Det er slitsomt, men gy i grunn.Alle agurkene plukkes frst, og s sendes de inn til oss, og vi pakker de som ser bra ut i esker.De m vre ganske perfekte for bli ...

Min dag i bilder (dag 4)

Her kommer min dag i bilder:Jeg mtte re senga fordi jeg dro fra Peter i dag. Johannes var fornyd;)Hylla mi er et eneste rot, haha.Etter ha redd sengen, pakket jeg kofferten:) Fikk akkurat plass...

vente.

Jeg hater reise sent p ettermiddagen. Det gir deg en hel dag med venting, hvor du ikke kan gjre annet fornuftig enn rydde og pakke. Jeg er ferdig pakket, jeg har stvsugd huset og vasket kjk...

Mitt lille frokost innlegg (dag 3)

M bare poste et bilde av frokosten min, for jeg er stolt over at jeg faktisk laget ordentlig frokost, selv om jeg mtte st opp kl.6 pga timeplanen min:Egg og bacon toast og kaffe<3 Mmm<3 E...

Dagens boktips!

"The Guardian" av Nicholas Sparks, er en nydelig historie om hvordan livet gr videre etter at din soulmate dr. Litt som "P.S. I Love You" (Cecelia Ahern) - som ogs anbefales!! Jeg elsker denne ...

Lyn og torden... (dag 2)

I dag var det nydelig vr da jeg vknet! Solen skinte og det var deilig og varmt ute.Vi var fire timer p stranden i dag med jet ski utleie, og s begynte skyene rulle innover stranden.Kjedelig i...

Meg ogs!!!

Siden det er blitt trend bruke "30 days challenge" s skal jeg prve den jeg ogs! :) 01 - A photo of you, taken today and the outfit you wore today. 02 - What's in your bag? 03 - A photo of y...

STOR edderkopp!

Bare et kjapt innlegg her. Tidligere i dag forstyrret denne: ...morgen kaffen og frokosten min...Den var litt for stor til at jeg i det hele tatt kunne tenke p drepe den, s jeg lot den vre i v...

God natt :)

Et kjapt innlegg fr jeg legger meg, bare s folk -spesielt mamma og tante- vet at jeg fortsatt lever;) Det har ikke skjedd s mye i dag. Jeg har vakset hos Posh og Grant i dag ogs, og vi begynne...

Kenguru!

I dag tok jeg endelig med meg kameraet p biltur. Vi kjrte til Woolgoolga (morsomt navn i grunn) for hente en jet ski, fr vi kjrte rundt i byen for kikke p dyrelivet: PappegyerFruktflagge...

Banana Bread and Banana Coast!

Ja da, s var dagen her hvor jeg til slutt mtte gi etter og lage banana bread in the banana state.Det hadde ikke vrt s ille om ikke "The Wiggles" hadde den dumme sangen sin. Hvis jeg bare ikke h...

Solbrent... :(

I gr var en fantastisk dag! Jeg hadde det kjempefint! Vi sto opp 6.15 og hadde 5minutter p gjre oss klare, - Peter hadde glemt sette p vekkerklokka - fr vi kjrte ned p stranden.Peter sk...

Australia = store insekter...

I dag startet vi dagen med en ny tandemsykkeltur. Jeg har syklet over 40km p under 24 timer...I morgen skal jeg ikke sykle! Man blir stl i baken av sitte s lenge p et sykkelsete... ^^ Vi kj...

Frste dag i Coffs!

Frst vil jeg poste de f bildene jeg tok p bussturen min i gr: BrisbaneMer BrisbaneBussentralen i BrisbaneLikte mennene p taket ;) Lilla tre! De er utrolig fine, og de er over alt her! (Dette ...

Coffs Harbour

Hei alle sammen!Skriver kort for informere om at jeg trygt har ankommet mitt nye hjem.Bussturen var LANG! Men det gikk relativt fort nr jeg tenker tilbake p det, haha.Sov ikke s mye, og den ny...

Venter...

S kjedelig det er vente p dra... Uansett hvor god tid man har, s er reisedagen utrolig kjedelig!Man kan ikke begynne p noe som helst, for man tenker hele tiden p at det snart er tid for ...

Siste kveld i Airlie :(

Da var siste kveld i Airlie over.Det er trist i grunn.Dagen i dag har gtt med til pakke, handle vann til bussturen og selvflgelig ta farvel med alle vennene mine!Det har vrt vanskelig, spesiel...

Siste sndag i Airlie Beach :(

Kjre tante Maria, her kommer bloggen jeg lovet;) De siste dagene har vrt travle. Jeg har hatt en del ting fikse fr jeg drar fra Airlie, og det er overraskende mange ta farvel meg. Jeg hper...

Bilder fra Great Barrier Reef!

Great Barrier Reef var fantastisk! Jeg hadde en helt utrolig dag!Jeg - som er redd for fisker - snorklet faktisk! Den ene fisken var kjempestor!Han kom helt bort og hilste p mange av de som dykket...

Helikoptertur over Great Barrier Reef!

Jeg har hatt en fantastisk dag i dag!Mtte mange hyggelige mennesker p bten til GBR, og jeg har gjort ting jeg aldri trodde jeg skulle klare!Helikoptertur og snorkling med ikke bra fisk, men STOR...

Trtt!

I dag er det Eva og Terrys bryllupsdag, hurra! <3Jeg vasket hele huset i dag, for overraske siden jeg ikke fikk kjpt noen gave. Men jeg kjpte kake da;)S da ble det is og kake etter middag:)...

Siste uke i Airlie Beach!

Ja da er jeg inne i den siste uka i Airlie Beach.Det er litt rart, nr dette har vrt hjemmet mitt i over 2mnd, men det blir spennende legge ut p en ny reise!Det fles ut som denne uken er ferie...

Bilder!

N har jeg vrt her 2mnd, og Lanie og Steve har ikke tatt meg med ut av Airlie en eneste gang - bortsett fra dagsturen til Daydream. S Eva og Terry har tatt meg med p steder i nrheten som er ver...

Sparket ut...

Etter en krangel mellom meg og Lanie, bor jeg ikke lenger hos dem.Jeg har det fint, og har funnet et nytt sted bo. Eva og Terry som jeg mtte i kirken har latt meg bo hos dem til det er tid for ...