Lions YEC 2011

Final Show!

Da kommer "endelig" de siste bildene fra Lions YEC 2011. Det er trist at leiren er over, men vi vil alle bre minnene med oss fremover. Det var utrolig fint bli kjent med alle sammen, og jeg hpe...

Kanotur, 28.07.11

Siste tur med YEC campen gikk til Langen.De fleste gruet seg veldig, men da turen var over var vi alle enige om at det var den beste turen av alle! N skal jeg se p film med Runar...

UMB, 27.07.11

26.07 feiret vi bursdagen til Runar, og Adam, Mathilde og jeg dro en tur til Gamlebyen.Etter ha vrt hjemme 2 netter dro vi tilbake p campen tidlig onsdag morgen.Dagens tur var til UMB. ...

Sunns Sykehus, 25.07.11

Mandag dro alle til Sunns sykehus. Der driver de med rehabliliterning, for det meste etter ulykker.Det var sterkt for studentene se folk p vr alder som ikke lenger kunne g, kle p seg selv, e...

Takk, Adam....

Ja, jeg vet at jeg lovte oppdatering, men det er ikke lett nr en viss Adam har stukket av med kameraet mitt...Bussen gr om en time, men jeg vet ikke hvor han er, s det er ikke sikkert jeg rekker...

Travle dager!

Hei hei!Alt er bra p camp, det har bare vrt litt hektisk!Det kommer oppdateringer snart, med bilder og dagsbeskrivelser, jeg trenger bare litt tid! Over og ut;TM<3

Good morning sunshine!!!

Bare noen sovebilder av studentene;) Have a nice day! (= Over og ut;TM<3

Dag 7 p campen - Ramme Grd & Sverige

Ramme Grd var rett og slett vtt, og luktet dyremkk.Det regnet og regnet og regnet, og alle ble ganske vte, til tross for regnjakker og paraplyer. Men s ble det lunsj tid, og det var deilig!Vi...

Dag 6 p camp - Museer og Karl Johan!

Frst og fremst; Sorry for forsinkelsen, men jeg ble stende prate med Adam, Alpar og Bilgesu til ganske sent i gr, og da orket jeg ikke blogge... Bussen dro fra Follo Folkehyskole kl.09.00. D...

Dag 5 p camp - fridag!

I dag vknet jeg klokken 06.00 etter ha sittet oppe til godt over midnatt med Nadine og Priyanka i gr kveld.Etter 1time og 10min ga jeg opp prve sove, og hoppet i dusjen. Etterp flettet je...

Dag 4 p camp - Holmenkollen og Vigelandsparken

Det ble ikke s mange bilder p Holmenkollen, fordi jeg hadde en litt ubehagelig opplevelse med en tysk turist.Den voksne mannen grep kjempehardt tak i armen min, s jeg ble ildrd og hovnet opp. D...

Dag 3 p camp - Oscarsborg

I dag var frokosten 07.15, og bussen dro fra skolen 08.00.Det var mange morgentrtte mennesker samlet rundt frokostbordet, for si det snn!Alle ble litt mere vkne utover dagen, og selv om det re...

Dag 2 p campen

I dag var orienteringsdagen for bli kjent i Vestby. Vi hadde ogs en del "bli kjent"- leker, og jeg tror de fleste kan navnene p hverandre n.Vi lekte forskjellige sangleker fra forskjellige lan...

Frste dag p camp!

Da er campen i gang, og det virker hyggelig s langt.Noen av deltagerne er litt smgretne over romfordeling, men snn vil det vel alltid vre. Internettet var ikke oppe gikk da vi kom, s alle s...

Off to camp...

I dag begynner campen.De neste to ukene skal tilbringes p Follo Folkehgskole - p enerom, takk Gud!! Dette er alltid den verste dagen nr det gjelder utvekslingsstudentene, men siden jeg skal v...

Italienerne intar Fredrikstad!

Frste stopp: Gamlebyen!N drar man alts til Gamlebyen for mate MKENE, ikke endene....Monia, Andrea & Matteo C."Hvorfor er julenissen ute om sommeren? Er det en norsk tradisjon" spurte de. "Vel...

Badetur..?

Da har nok en dag gtt p Lycks. Studentene har det fint.Mathiasz har ftt av seg gipsen og Runars ben ser bra ut. Vi har spist hamburgere til middag i dag, og n skal Mathilde ta med studentene...

Alt er vel!

Da har byggeprosjektet begynt for fullt p Lycks. Runar og jeg sover ute i telt fordi det er s mange mennesker her, og det betyr at vi hrer ganske godt nr de drar igang kl.7.00 om morgenen.... ...

Gardermoen

I gr startet vi dagen p Gardermoen litt fr 9.00.Det har vrt mange forsinkelser og mye rot, men frste student for dagen dukket opp rundt 9.30.Da Alinas hos sister fra Danmark kom 9.40 dro de ti...

I morgen braker det ls!!

Da er denne uka over. Den har gtt utrolig fort!Alina skal reise videre i morgen, men jeg ser henne heldigvis igjen om en uke! Vi har hatt en koselig uke med litt omvisning, en del gturer og mye ...