Hjemme i Norge

Frokost!

Deilig hjemmelaget kyllingsalat og kaffe <3Rester fra grillingen i går (: Vi hadde besøk av Mathiasz, Maja, Per og Markus og innviet de nye hagemøblene våre.Føler meg heldig (: W ligger å sove...

God morgen Norge!

Hihi ;)Ha en fin dag! Over og ut; TM <3#gravid #mammablogg #svangerskap #ventetid #baby #mamma

Grillings;)

Det er kanskje ikke sol, men det stopper ikke oss!Vi koser oss likevel.I dag startet W og jeg dagen med å kjøre Bestemor (Ws oldemor) til byen.Vi kikket litt rundt, men ikke lenge, fo W var ikke i ...

Ed Sheeran<3

Etter å ha stått i kø i 40 minutter da de la ut billetter til Ed Sheeran konserten i Falconer i København, fikk jeg beskjed om at alle billetter var utsolgt.Jeg begynte faktisk å gråte, så skuffet ...

Fem ting du kanskje ikke visste...

... Om meg !1. Yndlingsfargen min er grønn. Det har den vært siden jeg var liten.Jeg har feks en tendens til å velge grønn kopp på jobb, selv om den står midt i stablen av kopper...Derfor har vi en...

Lunsj!

MmmDeilig lunsj, verdig en ammende mor;)Muslibars, manabears, salat og cinnamon latte William sover, og er god og mett, så da kan jeg kose meg med maten, uten å stresse, hehe:)Ha en flott dag alle ...

Plastikklykke<3

Endelig fikk jeg tak i mer TupperwareDa har jeg nesten alt jeg ønsker meg :DKoselig med friske farger nå når sommeren nærmer seg, hehe.Ellers nyter jeg solskinnet med William. Deilig å trille tur i...

Morgenstund :)

Dagens frokost nr.2:Sjokopops og cinamon latteRunar er en tur innom jobben, så jeg sitter her og nyter stillheten - ikke at Runar lager noe særlig lyd når han er her... :pI dag har jeg Natteravns o...

God morgen!

Conan og jeg nyter sofaen i dag også Må jo nyte stillheten og alenetiden så lenge det varer;)Ønsker alle en super dag!Over og ut;TM#god #morgen #hund #Conan #sofa #sofakos #snartmamma #gravid #vent...

Valentines Day? Nei takk;)

Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av Valentines Day.Nå tenker man kanskje at det sier alle som er single på Valentins dagen, men jeg har nå tross alt ikke vært singel på denne dagen på flere år.....

Bare fordi..!

Nå nærmer valentinsdagen seg med stormskritt, og jeg kjenner jeg er drittlei allerede. Skjønner ikke helt vitsen med å feire den... Hva er så spesielt med at den du elsker kjøper en ting til deg el...

Hashtag ...

Andre enn meg som ikke liker denne nye hashtag tingen på blogg.no?Ikke fordi det er så himla vanskelig; det er jo lettere å søke frem innlegg nå, men jeg er gammeldags!Jeg syns det er så unaturlig ...

Små gleder;)

Kikket igjennom en gammel skrivebok, og fant denne:Klippet den ut, og skal legge den i lommeboka sammen med andre minner jeg liker å dra frem på gråværsdager!Noen av dere som har spesielle ting som...

Mmmm!

Nykokt grøt, med honning og blåbærFlere som unner seg noe godt til lunsj på en fredag?Over og ut;TM

Søndag!

Nyter en rolig søndag formidag hos mamma, mens Runar hjelper pappa å flytte møblene til Bestemor tilbake inn i huset etter oppussingen.I dag er en sånn dag hvor jeg bare kunne bodd i pysjen min, me...

Hundepass:)

Conan har besøk av søsteren sin, Frøydis:)Såååå glade i hverandre Over og ut;TM

Lykke!

Lykken er å slække foran tven, med mormor og morfar! Og Conan da:)Over og ut;TM

Nye venner!

Ser ut som Conan har fått seg en ny venn...Lille Laura Vet ikke helt om han er like glad i den rosa hårbøylen som det hun er...Over og ut;TM

Babytid <3

Vi koser oss hos på besøk hos mamma:)Mamma og pappa er på møte, men Maria og jentene hennes er på besøk, så vi koser oss masse!Kjekt å få litt babytrening også, med lille Frida på 3 mnd.Prikk lik p...

Mmmm!

Man kan jo spise litt ordentlig middg, selv om man er gressenke! :DKylling og poteter laget i ovn.Poteter lagt i pose med krydder og olje, og kylling i egen marinade. Blandet sammen, og 20min på 18...

DIN pute, sier du...?

Ikke alltid lett å ha en morgentrøtt hund, når man vil sove 15 minutter lenger...Begge putene mine kapret han, så da får jeg vel bare stå opp:/ Over og ut; TM<3

Livsnyter

Conan er en skikkelig livsnyter, og tar seg godt til rette. Lurer på hvordan det blir når babyen kommer, hehe :p Regner med at det skal gå bra, bare vi ikke stresser.Over og ut; TM<3

Innbrudd! ...?

Sto opp i de tidlige morgentimer for en tur på badet, og kjenner at det er kjempekaldt på bena. "Brr, nå har vinteren kommet" tenkte jeg. Men så trakk det kaldt også, og varmepumpa jobbet så hardt ...

Trøtt i trynet...

Sola skinner, huset ser bombet ut, og Conan og jeg ligger på sofaen.Her har vi ligget nærmere to timer nå. Det er så mye jeg burde ha gjort... Kledd på meg, ryddet ut av oppvaskemaskinen, vasket kl...

Intet nytt, er godt nytt..?

Hei alle sammen! Etter en supertravel sommer, med tettpakket opplegg i Lions, har jeg brukt laaang tid på å komme meg til hektene igjen.Jeg storkoste meg med ansvar for de 25 studentene, men det t...

Snart tid for camp!

Nå er det bare to dager igjen til YE camp 2013 - Imagine Peace. Gleder meg masse! Er desverre ikke helt i form, men det kommer seg vel til campen:)Tarkus sier hei til alle lesere:) Takk for at de...

Sånn kan det gikk...

Noen som lurer på hvordan det går når man glemmer veska på gulvet...... Og hunden fisker ut en tampong... :/Hurra.Over og ut;TM

Kreativ..?

Hva gjør man vel ikke for lillesøstre...48 klyper malt og dekorert, hehe.Nå håper jeg Maja blir fornøyd, og at fotoveggen hennes blir awesome!! :)Glad i deg snuppaOver og ut;TM

P!nk :)

Konserten var AWESOME!!! Over og ut; TM<3

P!NK

Yay! Linn Anita og jeg er på Telenor Arena, klare for P!nk konsert!Supert å slippe å stå;)Vi hadde et lite café besøk før vi kom, og så ble det nye outfit også;) Bilder kommer!! :) Over og ut; TM...

Grillings med Emma!

Man må utnytte solen mens den er her! ;)Over og ut; TM<3

Middag:)

Hjemmelaget chilli con carne!...Og rundstykker:) God middag alle sammen! Over og ut; TM<3

Kurs!

Kursdag på jobb!Spennende å friske opp kunnskapen om trafikksikkerhet:) Over og ut; TM<3

Mmm<3

Hjemmelaget chai latte er ikke feil på en dag som i dag;)Over og ut;TM

Sjekk ut denne bloggen!

På lørdag kom jeg over denne bloggen: www.bambidesigns.blogg.no Jeg falt pladask for det grønne armbåndet, og har det på armen nå, hehe :)Armbåndene er kjempesøte, og så vet jeg at de ikke blir m...

Sommer:)

Conan møter Gismo for første gang :)Runar griller og sommeren er her. I alle fall for i dag(: Over og ut; TM<3

Kom mai, du skjønne, milde:)

Jeg elsker at vi ENDELIG har fått litt sommer i Norge! :)Conan og jeg nyter varmen på verandaen:)Buskene rundt verandaen har allerede blitt grønne, og jeg nyter at fargene springer ut rundt oss!Liv...

Enkel og kjapp middag?

Litt lat i dag, så da blir det enkel middag; pastagrateng med pølse, bacon og brokkoli:)1.Kok opp pastaen2.Kutt opp løk, og stek den.3.Kutt opp pølsene, brokkolien og baconet.4. Varm brokkolien og ...

Kos:)

TV, Happy Socks, Conan på fanget og Runar lager mat.I love my life Over og ut;TM

Middag overstått!

Da var middagen overstått, og gjestene dratt. Vi hadde det veldig hyggelig i dag, enda Cornelie hadde litt vondt i magen. Ble fire bleieskift i løpet av de fire timene de var her...Men hun sov godt...

Middagsgjester (igjen) !

Jeg elsker å få middagsgjester! Det er så spennende å lage god mat til andre enn seg selv!I dag blir det kylling i hjemmelaget marinade, potetbåter og grønnsaker stekt i ovn. Kjempelett å lage, men...

And the rain, rain, rain, came down, down, down...

Jeg elsker regnet. Dette er ikke ironi :)Jeg elsker lyden av regnet mot vinduet og/taket. Det er utrolig deilig.Det eneste kjedelige med regn, er at jeg jobber i barnehage, og barna er ikke alltid ...

Mmmm:)

Kan man ikke grille ute, så har man en grill inne:)Yay for elektrisk grill!Over og ut;TM

Grilling!

Greit å ha besøk av Thomas når Runar er på jobb, for da blir det grilling likevel!For Thomas, Marielle, Mathilde, Oda og meg:) Skikkelig party;)Filetkoteletter i hjemmelaget marinade.Kylling (også ...

All by myself...

Kjedlig å være alene hjemme...Men man kan jo gjøre det litt hyggeligere med spennende middag!I kveld er det kor igjen, og jeg gleder meg!Så blir det besøk av Martin og Elisabeth (med baby Erica i m...

Converse<3

Min lille samling:)Mangler det hvite paret da, for dem har lillebror kidnappa ;)Og alle er selvfølgelig ekte.Over og ut;TM

Middag!

Når ektemannen kommer sent hjem fra jobb, trenger han god mat:)Jeg liker å være flink kone, hehe;)Over og ut;TM

Bestemor!

Dere kan si hva dere vil, men jeg har verdens kuleste farmor!!!Over og ut;TM

God morgen!

Grønn te og en varm dusj, og jeg er klar for en ny dag med nye muligheter!Livet er herlig! Over og ut;TM

"Tante" Michelle!

I går fikk jeg en ny(delig) nabo, lille BenjaminMamma Linn har ligget på sykehuset i to uker nå, med svangerskapsforgiftning, så Benjamin er tatt med keisersnitt noen uker for tidlig.Han klarer seg...

Mandag på tirsdag...

Da var vi hjemme igjen. Conan er helt kake så tidlig på morgenen, enda han har vekket meg tidlig hver dag mens vi var i Danmark...Ønsker alle en flott man... Ehh.. Tirsdags morgen;)Over og ut;TM

Besøk!

I dag passer jeg mammaen og søsteren til Conan:)Koselig:)Over og ut;TM

Frokost!

For en gangs skyld begynner Runar og jeg samtidig på jobbKoselig å spise frokost sammen, selv om han leker med iPaden:pOver og ut;TM

Syk...

Nå er jeg egentlig dritt lei av å være syk... Ikke moro å gå på jobb når man føler seg så ille redusert...Skulle sikkert ha tatt det med ro i helgen, i stedet for å fly på lederseminar... Hehe(:Vel...

Snart lunsj...

Så fantastisk det er å stå opp tidlig, og være effektiv i helgen!Da varer dagen mye lenger:)Straks er det tid for lunsj, før vi skal på president-, sekretær- og kasserergrupper.Spennende! Over og u...

Gøy på kurs! (:

Enda et artig avbrekk! Sugerørtårnet vårt ble 2 meter! Deilig med is til mellommåltid! Da fortsetter vi seminaret, med ny utsmykking ;)Over og ut;TM

Da er vi igang!

Morgenstund har gull i munn!I dag skal vi både ha "kort pause" og "pause kort" som dere ser, haha. :)Over og ut;TM

God morgen alle sammen!

Da får man en tidlig start på helgen, igjen.Men det er alltid spennende å våkne opp til en dag fylt med ny lærdom!Hurra! Flott utsikt fra hotellrommet har vi fått også :) Bedre enn parkeringsplass ...

Middag!

Etter noen timer med kurs, kom det en etterlengtet pause - jeg har feber og føler meg ikke heeelt 100% i dag - etterfulgt av 3-retters middag!Forretten var nydelig!Til hovedrett fikk vi marinert ky...

Quiztime!

Ingen møter uten "artige" avbrekk! :)Over og ut;TM

Hotellet!

Fornøyd! :)Over og ut;TM

Ankommet!

Første del av Lions helgen i gang;Innsjekking!Over og ut;TM

Ooops...

Føler meg smart når jeg kommer hjem og oppdager denne...Vet om en liten jente i barnehagen som kommer til å bli lei seg når hun husker på at hun lånte den til meg i dag...Nå må jeg bare legge den e...

Digg!

... Å komme hjem til nytappet vann i badekaret, etter en laaang dag på jobb! Jeg elsker mannen min!!! Over og ut;TM

Middag! <3

Nam nam!Hjemmelagde hamburgere til middag...... Og bær med krem til dessert!I love it Over og ut;TM

Slækt..!

Nå skal jeg begynne på middagen, mens Runar slækker foran tv'n :)Han har laget middag til meg tre dager i strekk nå!Det blir hjemmelagde hamburgere i dag, fordi Runar har vært flink og gjort ferdig...

Små-irritert på Facebook!

Sitter å jobber med deltagerlisten til Lions Camp 2013, der jeg igjen skal være leder.Har oppretten en Facebookgruppe for deltagerne, sånn at det skal være lettere å dele informasjone med dem.Og br...

Ny dag, nye muligheter!

Da var det opp og hoppe(:På tide å starte en ny uke.Deilig å føle seg helt uthvilt etter en flott helg! Skal kjøre alene i dag, fordi kollegaen min som pleier å sitte på, ble pappa til en liten gut...

In love!

Kom hjem fra en fantastisk tur i går, på Rock the Boat. Var der sammen med noen folk fra koret. Det ble en uforglemmelig tur, med god mat, live musikk og masse moro! Vi var til og med en tur på spa...

Happiness is...

Å sitte alene i stripen med sol fra vinduet, og bare nyte stillheten og at man er til; det er lykke det! God fredag alle sammen!Over og ut;TM

Stakkars Conan!

Da sitter Conan og jeg på sofaen og slapper av. Han har trekt 4 tenner i dag, og er litt pjusk etter bedøvelsen.Er ikke alltid lett å være liten og tøff...Over og ut;TM

Back to reality

Da var første dag på jobb overstått.Conan har fått vaksine og vi har vært på tur, og så har jeg fått vaska bilen og ryddet stua.Nå nyter jeg en kopp te mens jeg ser på Runar slite ut Conan...I morg...

Vel hjemme!

Da sitter jeg i vinduskarmen min - i pysjen - med en kopp grønn te.Deilig å nyte solen gjennom vinduet <3 Kjipt å måtte opp tidlig i morgen, men det skal bli koselig å se barna igjen etter over...

Tenerife? Ja, takk!

I morgen reiser jeg hjem til Danmark. Gleder meg masse, men aller mest gleder jeg meg til søndag, for da går turen til Tenerife!Det er ikke så ille, når det er så sinnsykt kaldt her hjemme!!!Frem t...

Deilig!

Har ikke mye å klage på, når jeg sitter på pauserommet med nybakt focaccia brød og en kopp teLove it! Over og ut;TM

God morgen alle sammen!

Ny dag, nye muligheter!(:Må si jeg lo godt av denne;)Ha en fin dag alle sammen!Over og ut;TM

God morgen!

God morgen alle sammen!Da er det opp og hoppe!Conan er så trøtt i trynet at han sover på pysjbuksa til Runar mens jeg er i dusjen, haha (:Ha en flott dag alle sammen!Over og ut;TM

Søndag!

Nå har Runar satt opp list på kjøkkenet, og vi er offisielt ferdige med oppussingen der!Hurra!Ellers har det vært en rolig søndag. Vi har besøkt Gunn, og vært en tur hos mamma.Bare en uke igjen på ...

Lat..?

Du vet du har en lat hund, når du tar på ham sele og bånd, klar for tur, og han går å legger seg i buret sitt...Ut på tur, aldri sur!Over og ut;TM

Kjærlighet<3

Har dere sett "Up"?Det er en av yndlings Disney-filmene mine.Spesielt starten. Det er så mye følelser, uten ord. Kjenner meg godt igjen innimellom.Søt (:Vel, i dag har jeg vært med lillesøster på s...

Yay!

Endelig offisielt medlem av Lions International!Stolt! Over og ut;TM

Hjemme igjen.

Da var jeg ferdig på jobb. Det har vært en lang dag, fordi jeg er så sliten.Men allikevel er Conan super glad når jeg kommer hjem. Utrolig deilig å ha hund, hehe(:Runar kommer snart hjem, og da ska...

Snø?!

Kjipt å dra fra Ungarn, med sol og 19 varmegrader, og komme hjem til snø og minusgrader i Norge...Det snør faktisk!!! Jeg vil ha sommer!!!Prøvde å ta bilde av snøen, men det snør heldigvis så lite ...

Tomt..?

Jeg sitter her, og reflekterer litt over hvordan jeg føler meg.Noen ganger er det bare tomt.For i overkant av tre måneder siden hadde pappa sin bestevenn 15min unna.Oldemor bodde på gamlehjemmet, a...

Csokolóm, Bestefar!

Lørdag 2.mars, sovnet min kjære farfar, Gyula Alfred ("Bestefar"), stille inn.Han hadde ikke vondt, og var i tankene hos hele familien.Pappa rakk desverre aldri frem for å ta adjø, men han var på v...

Lykke!

Da var det helg igjen!Det er deilig, for denne helgen kan vi bare slappe av!Ikke noe maling, ommøblering eller annet oppussingsarbeid vi er nødt til å gjøre ferdig, bare slappe heeelt av. I alle f...

Mars er her!

Nå går det -endelig- mot lysere tider! Eller, det har jo gjort det en stund, men nå som mars har kommet, så blir det liksom mer tydelig.Jeg elsker at det er lyst når jeg kjører på jobb. Det gjør jo...

Hurra for Conan!

Da har dagen kommet - og nesten gått!Conan har fått biteleke, en pipegris og deilig mouse i tillegg til tørrfôret sitt.Han har gått tur med "Moffa", og lekt og kosa seg hele dagen.Nå ligger han ved...

Conan

I morgen blir Conan 1 år :)Som tiden flyr! Kan ikke tro at det snart er et år siden den lille pelsballen kom inn i livet vårt; det kjennes som om han alltid har vært hos oss! Han har blitt stor da...

20.01.2013

Dagene flyr, og jeg har for tiden mye å gjøre, enda jeg har begynt å jobbe mindre.Har et par planer på noen fritidsaktiviteter jeg har lyst til å begynne på, men så langt har jeg ikke kommet i gang...

2013 allerede... Tiden flyr!

Utrolig å tenke på at vi allerede er to uker inne i det nye året!Alle har sine egne nyttårsplaner, og mål, men jeg har egentlig aldri hatt noen spesielle.Kanskje ta litt bedre vare på meg selv og m...

Hei og hopp!

Lille julaften. Eller, jeg må vel egentlig legge meg først, og så stå opp for at det skal bli lille juleaften. Men det er jo over midnatt. Anyway. Det har begynt å snø igjen, og det skulle vel kan...

Syk...

Hei alle sammen! Da har jeg kommet tilbake til dagliglivet i Norge.Først var det bare trist å fly hjemover. Det var i grunnen ikke så kjedelig å fly hjemover, og jeg traff masse interessante menne...

Snart tid for avreise!!!

Hallo alle sammen!Da går lørdagen mot slutt, og jeg kjenner at nervene begynner å melde seg!Utolig rart å tenke på at jeg bare har to netter igjen i min egen seng nå, før det bærer avgårde mot Afri...

Kjærlighet er...

Vet dere hva?Jeg elsker mannen min<3Følte bare for å dele det med verden! Over og ut;TM<3

27.09.2012

Hei igjen!Det går litt fort i svingene her, så nå skal jeg til Afrika.16.oktober, om morgenen går flyet mitt til Entebbe, hvor jeg blir værende til 1.desember.Så slipper jeg årets tristeste måned h...

Tilbake til hverdagen...

Og så var man kommet hjem igjen, etter en spontan tur til Polen. Pappa spurte om jeg ville bli med onsdag kveld, og torsdag morgen var vi på vei.Pappa og jeg, i Sheriff bilen :) Vi kjørte ned til...

Lykken er...

Bare et lite latmannsinnlegg fra Conan og jeg.Vi ligger på sofaen og slækker!(Ok da, jeg har jobbet online siden kl.9, men det er slækt likevel.) Svigermor har flyttet inn hos oss mens hun venter ...

Flere bilder av Conan

Hvis dere ikke har skjønt det; Vi gleder oss masse til Conan kommer hjem til oss! Over og ut;TM<3

Nytt familiemedlem på vei!

... Nei da, jeg er ikke gravid, men Runar og jeg har kjøpt oss hund. En bitte liten "veskehund" (den skal ALDRI opp i veska mi...)! Han skal flytte hjem til oss i påsken, og vi er (nesten) klare.H...