Australia

Turen hjem.

Da var Australiaeventyret over for denne gang.Vi landet trygt hjemme i Norge i går, kl.11.55. Runar ventet på oss, i dress og med en stor bukett roser til meg! Jeg begynte å sippe, romantisk som j...

Glemte bilder...

Da var siste dag i Sydney over. Jeg møtte noen hyggelige hollendere i dag, og hadde en god prat med dem, drakk et par glass vin og spiste nydelig middag med familien. På restauranten kjente de os...

Kaffe og sol (=

I dag startet vi dagen tidlig, fordi Mathilde hadde bestilt massage borti gata her.Jeg ble med henne bort, og vi brukte ca.70minutter der.Det var ganske hyggelig å snakke med mannen mens Mathilde l...

Newcastle 30.01.11 + i dag!

Det er ikke så kjipt å vente på toget når man har med seg gitar.Et par folk kom bort og sa jeg hadde fin stemme! Det var litt hyggelig(=Syns det er hyggelig av pappa å ta bilder mens jeg skifter......

"Hjem" til Newcastle

Da er vi hjemme etter en lang dag i Newcastle.Det var utrolig fint å treffe Bowyn, Daphne og hele familien igjen!Rart hvordan det plutselig går opp for en hvor mye man har savnet noen når man sier ...

Koala Park, 28.01.11

Her kommer bildene fra Koala Parken, som lovet:Wombaten Mathilda...... Liker å bli klødd på ryggen!Mathilda og Mathilde"Pappa, kom hit" .... Vet ikke helt hva Maja driver med...Mathiasz og ShawnMaj...

En dag i Sydney sentrum.

I dag tok vi toget inn til Sydney sentrum.Jeg kjente meg greit igjen fra sist jeg var der, men jeg må si at det var en god del færre mennesker der nå enn under World Youth Day 2008... Familien på ...

Sydney, dag 1.

Hei hei alle sammen! Da er første dag i Sydney over. Vi tok bussen til Koalaparken, og brukte store deler av dagen der.Vi så kenguruer i alle farger og størrelser, klappet koalaer og klødde Vombat...

Bilder! Endelig!

Endelig fungerer det å laste opp bilder!!Så her kommer noen flotte øyeblikk jeg ikke har fått delt tidligere! Begynner med noen bilder fra Australian Outback Spectacular, hvor vi alle fikk nydelig...

Kort "hallo" fra Sydney!

Da er vi fremme i Sydney.Hytta vi bor i er nydelig! Det ligger litt utenfor byen, men vi har badebasseng, så vi er fornøyde! Turen gikk smertefritt, uten overvekt på bagasje. Gitaren fikk ikke vær...

Neste stopp: Sydney!

Hei hei! Nettet her er dårlig, så jeg får ikke lastet opp bilder. Jeg er lei for det.Men, den som venter på noe godt... ;) I dag pakker vi oss ut fra Coffs, og setter kursen mot Sydney. Denne gan...

Lazy Day by the Pool

I dag sto vi opp tidlig, spiste frokost, og fant bassenget her på Paradise Palm Resort.Nydelig! Vi ble sittende hele dagen! Tiden gikk så fort, og plutselig var den 15.00!Ikke rart vi var sultne a...

Back in Coffs Harbour!

Legger ved et par bilder av Mathiasz på fisketur med Terry: Vi sto opp tidlig i dag, og begynte på turen til Coffs Harbour.Vi håpet på å klare det uten overnatting, så vi kjøpte boller som vi kunn...

Gin Gin

Da har vi dratt fra Airlie Beach. Det var trist, men det måtte gjøres, hehe.Men som sagt tidligere; det er ikke siste gang! Vi har kjørt i 10 timer i dag, og vi har spist lunsj i bilen også. Det v...

Min tid i Australia

Det har sakte men sikkert begynt å synke inn at jeg snart må hjem til Norge.Kalenderen viser 22.januar, en dato jeg for 4 måneder siden virkelig så frem til, men nå gjør det bare vondt inni meg.Mat...

Bading og pizza!

I dag hadde vi enda en slækk dag. Vi badet i the lagoon, gikk tur langs stranden, og spite lusnj i byen.Været har vært nydelig! Mathiasz og Marielle har fått gjort litt lekser, og jeg og Mathilde ...

Great Barrier Reef!

Her kommer noen flere bilder fra turen vår til Great Barrier Reef!Tror dette har vært en av de beste dagene i Australia, selv om jeg har tatt samme turen før ;) Crewet var fantastisk i dag, og vi ...

Scuba Diving @ Great Barrier Reef

I dag gikk turen til Great Barrier Reef. Hele familien snorklet, og jeg, Mathilde og mamma fikk prøve å dykke også!Det var fantastisk!Skal legge ut flere bilder fra turen senere, må bare få tak i p...

Bilder fra turen til Airlie Beach!

Nå har vi endelig ankommet Airlie Beach, etter en lang road trip.Pappa kjørte i feil kjøreretning et par ganger, men vi fikk rettet det opp før vi traff andre biler imot.Og så fikk vi jo den berømt...

Oversvømmelse

Da har vi startet reisen videre nord.Motorveien er åpnet hele veien opp til Airlie Beach, så det ser ut som vi kommer dit i morra.Akkurat nå sitter vi på et koselig hotell ca. 1 time fra Rockhampto...

Movie World igjen!

Nevnte jeg at Outback Spectacular var fantastisk? Det var show og australsk historie, og så fikk vi middag mens showet var igang. I dag dro vi til Movie World igjen, men det var sinnsykt med kø de...

Slækkedag!

I dag er det det slækkedag frem til vi skal på Outback Spectacular i kveld.Det er ett eller annet hesteshow, så det var jo midt i blinken for familien vår da. Bare jeg som ikke skjønner meg på hest...

Movie World!

I dag gikk turen til Movie World.Det var akkurat det samme som Disney Land, bare med WB istedet for Disney.Moro var det i alle fall, selv om det var lettere å få ta bilde med Disney figurene i Disn...

Sea World!

Legger først ut noen bilder fra leksedagen vår i går:Vannet i badebassenget her er nydelig, selv når det regner...Mathiasz faket at han hadde vondt i ryggen, og selvfølgelig trodde jeg på ham...Død...

Oversvømt i Brisbane og Grafton....

Nå har vi et lite problem her, fordi byene vi må igjenom for å komme nordover er oversvømt.Og vi kommer ikke sørover heller, for Grafton er oversvømt også.Vi må ut av dette hotellet i morra, men de...

Byron Bay i bilder

Familien koser seg her på Harbour Side Resort. Har ikke prøvd bassenget enda, men det gjør vi vel i morra.Pappa prøver å fikse linsa på kameraet mitt, dere som har fulgt bloggen vet jo at jeg har h...

Harbour Side Resort

Da er vi booket inn på Harbour Side Resort i Queensland.Dvs at tidsforskjellen nå er tilbake til 9 timer foran Norge, istedet for 10 timer som i New Sout Wales. Hotellet er ikke så ille ;) Vi har ...

Neste stopp: Byron Bay, og så Gold Coast!

Da holder vi på å pakke oss ut av leiligheten på Bucca i Coffs Harbour.Det blir spennende å dra et sted hvor vi ikke kjenner noen.Og så er det usikkert hvor langt man kommer og hvor fort det går, p...

Unnskyld!

Hei hei! Vet at jeg lovte å poste bilder fra dagen i dag nå, men vi ble sittende oppe alt for lenge å prate.Pappa har lagt seg, og jeg vet ikke hvor kameraet er, så jeg har ikke fått overført bilde...

Dumme vind!!!

Da ble det ikke Jet Ski likevel.Vinden var for sterk. Men vi hadde en fin dag likevel!Skal legge ut noen bilder senere, men akkurat nå skal jeg hjelpe pappa med å lage mat. Vi har vært i regnskoge...

Ser ut som det blir Jet Ski i dag!

Solen skinner, så da står det jet ski på menyen i dag. Vi skal møte Peter på stranden om en time.Og så skal Mathilde ut å ri i dag, og være cowboy! Fant forresten et bilde her jeg syns jeg ville d...

Dagen i bilder!

Jeg beklager at dette blir et innlegg med lite tekst, men jeg er utrolig trøtt. Det har vært en lang dag.Men, som man sier; Et bilde sier mer enn tusen ord!Så her er noen bilder til dere fra turen ...

Jetty Beach!

Hurra for tante Maria som har bursdag i dag!!!Etter litt idé veksling om hva vi skulle bruke dagen til, endte vi opp på Jetty Beach.Vi vasset litt i vannet, og gikk en tur på Coffs Jetty. Vi skulle...

BBQ i regnet!

I natt, klokken 4am, var hele familien våken, og vi satt på sengene våre og snakket.De fem som ankom på grunn av jet lag, og jeg fordi jeg som regel våkner opp midt på natta uansett.Vanligvis leser...

Familien er ankommet!

Jeg var så nervøs i natt at jeg ikke fikk sove, og i tillegg var Allana 30 minutter for sent med å hente meg, fordi hun ikke fant veien... Sånn er det når man bor midt uti ingensteder...Heldigvis f...

Når Jack og Michelle venter...

Her sitter jeg og Jack i sofaen. Det regner, og tiden går treigt!Vi venter på familien min. Jack er utålmodig, og jeg er bare rastløs. Hvert 5.minutt spør han "hva er klokka?", "Er de her snart?". ...

Familien kommer i MORRA!!!

Ahh! Jeg har sommerfugler i magen!I morra, kl.12.45, kommer hele famililen hit!!! Gleder meg sånn til å se Mathiasz igjen<3 Lille go'gutten min<3Og Maja min<3Det kommer til å bli utrolig ...

Bilen min!

I dag har jeg vært å hentet bilen min!Er fornøyd (= Den er passe stor, enkel å kjøre - bortsett fra at blinklyset er på feil side, så da jeg kjørte den hjem i dag satte jeg på vindusviskerne isted...

1 måned igjen...

Jeg sov så dårlig i natt, at jeg bestemte meg for å stå opp tidlig.Det er virkelig ikke lett å sove i 30 varmegrader... Og så fant jeg ut at de hadde på aircondition i soverommene, men at den på k...

Australia = VARMT!!!

I dag har vært en laaang, varm dag!Det er fælt når det er så varmt at du ikke orker å bevege deg!Men jeg har vært tøff, og ikke hatt på vifta i det hele tatt! Må jo nesten vende meg til dette... ...

Nyttår og syke barn...

Har ikke så mye å si om dagen i dag.Alle har vært syke -barna- eller fyllesyke -voksne- så det har vært en ganske rolig dag for meg - jeg er frisk og nesten uthvilt, hehe(=Har vasket en del sengetø...

Nytt år, nye muligheter!

I dag tidlig feiret jeg nyttår igjen, med mamma og pappa på skype. Det var fint å nesten være der. Familien min reiser fra Norge den 4.januar, og ankommer torsdag 6., kl.12.45.Gleder meg! Har kjø...

GODT NYTTÅR!

Nyttårsaften i Australia er som sommerfest! Jeg har kost meg masse, og jeg er glad for at jeg er her for å feire det nye året!Eneste kjipe var at når det nye året var her, var jeg det 13 hjulet på...

Bursdag 2

Åpner innlegget med en litt kamerasky Buster...... Litt vel frekk også.! Da er bursdagen min over. I teorien har jeg ca.5 min igjen, pluss at jeg etter norsk tid har 10 timer i tillegg.Men jeg kan...

Bursdag!

I dag sto jeg opp klokken 6, og solen skinte!Jeg visste det kom til å bli bra vær på bursdagen min! Det var så varmt at jeg ikke orket å sitte på yndlingsplassen min å lese bok, for sola stekte, s...

Badedag på stranden, 29.desember!

Igår dro vi på campingen for å besøke noen venner av Barry og Deb.Det var utrolig koselig, for det var den første perfekte solskinnsdagen på leeenge! Vi spiste lunsj der, og så satt vi og snakket....

Bilder fra julen!

I dag har jeg virkelig kost meg!Jeg startet dagen tidlig, spiste en god frokost, og satte meg i stuen for å lese.Da resten av huset våknet ventet vi til Courtney var klar for jobben, og så kjørte j...

5 1/2 uke igjen. Vil ikke hjem!!!

28. desember. Kimmi fyller 19 i dag.Og om to dager er det min tur! Vi har bestemt at vi skal leie film og kikke på den på hjemmekinoen på bursdagen min. Og Deb skal lage kake - jeg sa jeg ville, me...

Lykken er å ha noen å savne!

I dag sto jeg opp kl.7 igjen - skjønner ikke hvorfor jeg sover så lenge - og leste ut boka mi før jeg tok en dusj.Etter frokost kjørte vi ned på stranda, og vannet var nydelig!Barry svømte en lang ...

Boxing Day ved bassenget!

I dag sov jeg helt til kl.7. Jeg var våken klokka 6, men jeg orket ikke stå opp. Følte for å sove litt lenger.Det må jo være lov, siden det er jul..? (= Jeg spiste frokostblanding og frukt til fro...

Julegavene mine!

Glemte å skrive hva jeg fikk til jul ;) Fra:Gunn - scrapbooksett til å lage egne kort.Familien på Årum - norsk sjokoladeFamilien i DK - norsk sjokoladeSarah + barna - skjerf, note book og sokkerBa...

Jul i Australia!

Jul i Australia er fantastisk!Spesielt når man er med venner! Søskenbarnet til Jess skrev på facebook statusen sin "My cousins friend from Norway is unbelieveable with the guitar and has a really ...

Min første jul i Australia! Sted: Korora

Rett etter at jeg skrev tidligere i dag, så banket Jess på døra mi og spurte om ikke jeg ville spille litt gitar for henne.Hun skal få gitar i julepresang av foreldrene hennes, og Barry har sagt at...

Juleaften!

Så rart det var å våkne i dag tildilg, 24.desember, og så luktet det ikke jul engang!Ingen juleribbe i ovnen, ikke noe snø og ikke Julemorgen, hehe. Men det var ikke trist, sånn som jeg hadde trod...

Solnedgang i Australia

Solnedgangene på farmen her komme jeg virkelig til å savne når jeg drar herfra.Det er utrolig vakkert!Hver kveld er forskjellig, men de er vakre alle sammen. I dag er himmelen lilla. Hundre forskje...

Julen i Australia vs. Norge

22. desember. Siste dag hos familien Rose, - så langt.Jeg skal jo tilbake om en uke.I morra reiser jeg til Korora, og skal bo hos familien til Barry i noen dager. 25. desember skal jeg prøve å tim...

Pakke fra Norge!

I dag fikk jeg pakke fra Norge. Mamma har sendt noen leker til barna, og gaver -sjokolade- til oss "voksne".Det var utrolig koselig!Og så fikk jeg tre norske aviser, og julekort!Jeg er så glad (= ...

6 1/2 uke til jeg skal til Norge!

I dag har det vært varmt igjen!Solen har steket hele dagen! Vi har vært i byen og snakket med bilforhandleren og så har vi stort sett lekt ute hele dagen, jeg og ungene.Vi var en tur i parken også...

Desember og regnvær!

Så kom regnet igjen.Ikke at det er så ille, for når solen steker har vi 28-32 grader her, og det er litt i varmeste laget for desember.Spesielt med luftfugtigheten som er her! Tror ikke familien m...

Jul, kakerlakker og bursdagsfeiring (=

I dag fikk jeg en telefon fra Peter om at jeg måtte hente de siste tingene mine hos ham, fordi dattera hans, Michelle, kommer over for å feire jul.Så da antar jeg at jeg blir her til familien komme...

Oppdatering!

I natt har det vært tordenstorm her. Det var ganske kult å se på, men litt irriterende i lengden når man prøver å sove... De siste dagene har vært travle, med mye å gjøre. Jeg reiser herfra til Ba...

Another busy day...

I dag har jeg vært alene med ungene.Jeg har vasket bilen, - det var skummelt å kjøre den ut av garasjen alene, men det var ikke så skummel da jeg kjørte den inn igjen - gjorde alt klart til middage...

Min første bil!

I dag kjøpte vi bil! Yay! En Toyota Tarago.Jeg gjorde en sinnsykt bra deal med selgeren, og fikk $500 i rabatt, pluss at han skrev under på å kjøpe tilbake bilen igjen når vi reiser hjem til Norge....

Kakerlakk!!!

Her sitter jeg, aner fred og ingen fare, og ser på Castle på tv, og så spretter det frem en kakerlakk! Og den løp selvfølgelig oppover kommoden mot tven, så da kunne jeg ikke unngå å se den... Fre...

Pepperkaker! Endelig!

I dag fikk vi endelig laget pepperkaker!Eller, ungene lagde ett brett, så ble det kjedelig, og jeg måtte lage resten... Første gang jeg har svettet mens jeg har laget pepperkaker!! Vi satt ute i so...

Kosekveld med Jack!

Da sitter jeg her igjen. Det er ingenting så tilfredsstillende som et ryddig hus og barn som sover, haha.Jeg har hørt på julesanger hele dagen, og kost meg utrolig masse!Mamma ringte på skype 18.30...

Dancing in the rain...

I dag ble jeg vekket tidlig av at Gus kjørte traktor. Moro i grunn...Jeg skyndte meg å kle på meg og komme meg ned til hovedhuset, og Gus dro med en gang jeg kom utenfor.Han tok med seg Jack, og je...

Sliten!

I dag har bare vært en lang, varm dag! Jeg er så sliten at jeg bare vil sove, og klokka er ikke syv en gang!Heidi og jeg bygget hus. Eller, jeg bygget, og hun rev... Etter legobyggingen var Heidi ...

Når en pepperkakebaker...

Uff, det er fortsatt altfor varmt, og det hjelper lite at jeg har stått i kjøkkenet mesteparten av dagen!Men nå er pepperkakedeigen endelig ferdig, så jeg kan få en liten pust i bakken. Vi har hør...

Det er for varmt!!

28 grader! En morgen i desember!!! Det er urealistisk det!!Jeg svetter snart ihjel!Takk Gud for aircondition og vifter sier jeg bare! Det er kanskje litt sært, men jeg lengter hjem til snø, kulde,...

Julestemning og sol!

I dag skinner solen og det veier virkelig opp for alt det kjedelige som skjedde i går! Jeg sto opp litt tidligere i dag også, sånn at jeg var i hovedhuset før Heidi og Zanna hadde stått opp. Jack ...

Dritt dag!!!

I dag har vært en DRITT DAG!!! Jeg sto opp tidlig, men ungene var grinete, så på 1 1/2 time rakk jeg bare å kle på og mate dem, lage lunsj til dem og Sarah, tømme oppvaskemaskinen og gå ut med søp...

Dagen i bilder!

Vær stolt av meg mamma, for i dag lagde jeg spinat med fløte, sånn som du pleier å lage! Og helt fra bunnen!!!Med fersk spinat fra hagen! Ser ikke så ille ut;Og så ble det selvfølgelig frikadeller,...

Julen er reddet!

Jeg må ha verden beste kjørelærer! Han tilbød seg å la meg bo hos ham i julen, hvis ikke Sarah og Gus har plass!Han har to døtre på min alder, og de bor 150 meter fra stranden!Jeg er så sinnsykt gl...

Jeg er frisk igjen!!!

Da jeg våknet opp i dag tidlig var alle spor av å være syk vekk! Bare hodepinen satt igjen, så jeg tok en treo, og vips, frisk som en fisk - æsj, jeg hater fisk... - ! Jeg feiet garasjen, brettet ...

Syk 2

Jeg trenger mammaen min!Eller Runar!Jeg hater å være syk helt alene! Har fått satt opp håret i strikk da, siden jeg ikke har noen til å holde det for meg... Det er fælt å lage middag til Zanna og ...

Syk!

I dag våknet jegetter midnatt av at jeg var kvalm og hadde vondt i hodet.Jeg prøvde å bare sove igjennom det, men etterhvert kom den velkjente følelsen av vann i munnen som blir etterfulgt av oppka...

Kakerlakker, igjen?

Nei! Jeg kom inn i leiligheten min, og la først merke til kakerlakken i dusjen. Så enda en bak toalettet, og en tredje ved siden av sofaen.De var alle sammen på rygg, dvs døende, så det betyr at gi...

Pannekaker og julegaveshopping!

I dag sto jeg opp tidlig og lagde pannekaker til barna. Det var suksess! Til og med mamma Sarah og pappa Gus ville ha. Jeg er stolt, haha. Etter frokosten kledde vi på jentene og dro i bursdag til...

Hvorfor Australia?

Jeg har fått en del spørsmål om hvorfor jeg er så lenge på et sted i Australia, i stedt for å reise rundt å se landet.For å svare på det, så føler jeg det litt sånn at har du sett en strand her, så...

Bilder av jentene mine!

I dag har vært en nydelig dag!Zanna våknet litt for tidlig, så hun var grinete, og Heidi var også overtrøtt og grinete, så jeg endte opp med å legge begge to 9.30. Etter at de hadde sovet litt ble...

Liten oppdatering!

I natt skal jeg sove i huset mitt. Håper jeg.Jeg skal i alle fall prøve!Skyper med Runar, og håper jeg kan klare å legge meg uten problemer. De to timene vi har snakket har jeg ikke sett en eneste ...

Heidi!

Her er nydelige lille Heidi, babyen jeg låner for tiden:Over og ut;TM<3

1.Desember! Endelig!

I går rotet ungene - Jack og Zanna - i baggen min, og fant frem julepyntet jeg kjøpte her om dagen.Så da måtte vi jo dekorere vinduet:Jeg hjalp dem å stave, men de klarte å få det veldig fint syns ...

Julestemningen er ankommet! Endelig!

Jeg skulle egentlig ha postet bildet av juletreet, som jeg lovet, men blogg.no lar meg ikke poste bilder for øyeblikket...De får vente til i morgen! Jeg har funnet julestemningen, og gleder meg ti...

Juletre!

Gjett hva? I dag var vi ute å hentet juletre! Man går inn på en stor juletrefarm, der de gror juletrær - selvfølgelig - og så velger du det treet du vil ha, hugger det selv, betaler og tar det med...

Kakerlakker

Jeg har nå offisielt funnet ut at jeg har fobi mot kakerlakker.Når jeg heller vil sove ute enn å bli liggende i senga mi fordi det er 2-3 kakerlakker på nattbordet og veggen, så er det ganske klart...

Ny familie!

Hei igjen alle sammen!Det føles ut som jeg ikke har blogget på evigheter, selv om det bare et døgn siden sist.Men det har skjedd så utrolig mye siden da! Rett etter at jeg skrev ringte telefonen. ...

O jul med din glede!

Jul for meg er familie, god mat og god stemning. Det er å gå rundt juletreet, synge julesanger og løpe rundt i huset mens vi synger "Nå er det jul igjen". Julen gleden i øynene til søskna mine når ...

Sommer og julestemning? Ja takk!

Da har jeg akkurat sett siste episode av "Hey Hey it's Saturday". Det var litt trist, for jeg elsker det showet!Rart hvor fort jeg har vent med til å ha tv igjen!Men det blir jo en liten pause, sid...

Stranden i November

I dag var det endelig bra nok vær til å ta en tur på stranden igjen!Vinden blåser fortsatt, men solen skinner og det er sinnsykt varmt!Peter var veldig fornøyd med 13 kunder i dag. Han var så oppta...

Da blir det advent likevel!

Yes!Peter kjørte meg ned til byen for å melde meg opp til oppkjøring, og jeg rakk å komme meg til butikken før de stengte! De har tydeligvis åpent litt lenger siden det snart er jul!Jeg er kjempe f...

Skuffet!

Nå har jeg vært oppe siden 7.15 i dag tidlig, og gledet meg som en liten unge til å dra på juleshopping!Det er to dager til første søndag i advent, og jeg har ikke lys eller noe som helst form for ...

Skipsvrak i NSW

Da var jeg hjemme igjen. Foredraget handlet om skipsvrak langs kysten i NSW! Det var kjempespennende! Foredragsholderen var super entusiastisk og han kunne virkelig stoffet sitt!Han viste bilder a...

Å ta farvell...

I det siste har jeg kanskje virket litt trist når jeg har blogget.Det er ikke fordi jeg ikke trives her. Jeg trives veldig godt!Det er bare det at jeg har et veldig sterkt familiebånd, og jeg syns ...

En uke til desember!

Da er det kveld igjen. Det har vært en rolig, varm dag. Solen har skint, og det er rart å tenke på at det er en uke til desember. Jeg håper jeg får mulighet til å site på meg Peter til byen så jeg ...

Snart Advent!

Da sitter jeg her meg kaffen min. Det er onsdag, og planene for dagen er få;Lese litt, løse noen kryssord og vaske kjøkkenet. Og så må jeg hente vasketøyet ute, for jeg glemte å ta det inn i går kv...

Don't follow me, I'm lost too!

Kjøretimen min i dag gikk veldig fint. Jeg klarte en (og så fire til) "three-point-turn", kom meg igjennom uttallige rundkjøringer og lyskryss og lukeparkerte!Jeg skal booke oppkjøringen min i slut...

AU!!

Jeg hjalp Peter å ta bilder av huset han skal selge i dag. Vi var ferdige, da han fant ut at han ville parkere i oppkjørselen, og la meg ta et bilde fra en annen vinkel. Desverre parkerte han litt ...

...Oh, what a beautiful day!

Jeg elsker Australia!Dagen i dag har vært en nydelig! Det har vært utrolig koselig å møte nye mennesker, ta en kaffe på markedet og bare nyte den australske sommeren!Det var så deilig å se sola igj...